Ömrüm Oyun Oynayacak Kadar Değersiz mi?

Bilgisayarla tanışmam babamın beni iş yerine götürmesi ile gerçekleşti. İş yerindeki amcalardan biri bana bu büyülü alette bir oyun (Eight Ball Deluxe) açmıştı. Böylece ilk bilgisayar oyunumu oynamış oldum. Bu basit oyundan çok etkilenmiştim. Gidene kadar oynayıp durdum. O günden sonra hep bir bilgisayarım olsun istemiştim. Babam yine ara ara beni iş yerine götürür, ben… Okumaya devam et Ömrüm Oyun Oynayacak Kadar Değersiz mi?

Reklamlar

Akşam Yıkanıp Sabah Yağlanan Saçlar

Çeken bilir, yağlı saçlar ciddi anlamda rahatsız edicidir. Saçlarım yağlanınca çok kötü hissediyorum. Saçlarıma dokunamıyorum bile. Sırf bu yüzden kışın boğazlı kazak bile giymek istemiyorum. Akşam saçlarımı yıkayıp yatıyorum, sabah tekrar yağlı saçlarla uyanıyorum. Saçımın yağlarından kurtulmak için bir kaç ürün denedim. Gelin kullanıcı deneyimlerimi anlatayım. Avon Şampuan Bir ara avon şampuanlarını denedim. Kesinlikle yağlanma… Okumaya devam et Akşam Yıkanıp Sabah Yağlanan Saçlar

Ağız Kokusu İçin Listerine

Ağız kokusu çok illet bir şey. O kadar dişini fırçalarsın, ağız bakımına dikkat edersin ama o ağız kokar. Siz de bu dertten muzdaripseniz gelin size bir ürün önereyim. Geçtiğimiz günlerde BİM'e bir çok ağız bakım ürünü uygun fiyatlara geldi. Tabi ben bu fırsatları hiç kaçırmam (DH'ye selam olsun 🙋🏻‍♂️). Ben de gidip bu ürünlerden aldım.… Okumaya devam et Ağız Kokusu İçin Listerine

Akıllı Saatler Geleceğe İlk Adım mı?

Teknolojiye oldukça düşkün biriyimdir. Bu nedenle de en son teknoloji haberlerini günlük takip ederim ve imkanım olursa alıp kullanırım. Son günlerde akıllı saat ya da akıllı bileklikler oldukça popüler. Akıllı bileklikler ilk giyilebilir teknoloji ürünleri. Bu yüzden beni oldukça heyecanlandırıyor. Düşünsene abi kolunda bir çok şeyi gerçekleştirebileceğin küçük ama işlevsel bir cihaz olacak. Kulağa harika… Okumaya devam et Akıllı Saatler Geleceğe İlk Adım mı?

Kahrolsun Popüler Kültür!

Son yazımın üzerinden tam tamına bir buçuk yıl geçmiş! Dile kolay. Son yazımı yazdığım günü dün gibi hatırlıyorum. Ne kadar da üzülmüştüm o gün. Bir şeyleri dorukta yaşamayınca yazmayı pek beceremiyorum. Blogumda yazmayı çok özledim. Kimse bana ait olan bu blogdan haberdar olmadığı için kimseyle paylaşamayacağım şeyleri burada paylaşıyorum, rahat rahat içimi döküyorum. Canım blogum.… Okumaya devam et Kahrolsun Popüler Kültür!

Üzdünüz

Kırdınız çocuk saflığında ki bu kalbi umarsızca, hiç düşünmeden. Ahını aldınız. Markette istediği çikolatayı alamayan bir çocuk görünce içi acıyan bu adamı üzdünüz. Yalnız bıraktınız; Oysa yalnızlık en üzen şeydi bu adamı. Kalabalıklar içinde yalnız kaldı, çok kırıldı. Çok şey istememişti oysaki. Birkaç adım ötenizde hep yalnız kaldı. Görmezden geldiniz; Yapabileceğiniz en kötü şeyi yaptınız… Okumaya devam et Üzdünüz

İş Bankası Öğrenci Kartının Aiadat Kesmesi

Merhaba arkadaşlar. Öğrenciler için bir yıl daha geride kalmak üzere. Lise son sınıflar LYS sınavına'da girdikten sonra tercihlerini yapacaklar ve onlar da artık bir üniversite öğrencisi olacak. Umarım istediğiniz bölümü ve üniversiteyi kazanırsınız. Üniversiteye gitmeden önce yapılması gereken işlerden biri banka hesabı açmaktır. Ocak ayından itibaren öğrencilerin birçoğu kredi/burs aldıkları için ziraat bankası hesabı oluşturuluyor zaten… Okumaya devam et İş Bankası Öğrenci Kartının Aiadat Kesmesi