Selam Dünya!

Merhaba Dünya,

Her zaman bir günlük tutmak istemişimdir. Mutluluklarımı, acılarımı, yaptıklarımızı, gezdiğim yerleri, aşık olduğum kızı.. kısaca bütün yaşamımı yazmak istedim günlüğe. Fakat kimi zaman biri görür yada okur korkusu ile kimi zamanda “ne yazcam ki” diyerek bir türlü günlük tutmadım. Şimdi 22 yaşında dönüp bakıyorumda keşke yazsaymışım diyorum. Neyse çok geç kalmış sayılmam. Bundan sonra bu dijital günlüğe bütün yaşamımı yazmak istiyorum. Birden bire neden bu kararı aldın derseniz;

Geçen gün Benjamin Button’ın Tuhaf Hikayesi’ni izledim. Çok güzel bir filmdi. Bir insanın doğumundan ölümüne kadar başından geçenleri izledim. Ama bu adam hayatı bir nevi tersten yaşadı. Benjamin giderek gençleşirken çevresindeki herkes yaşlandı ve birbir hayata gözlerini yumdular. Yeri geldi sevdiği bir arkadaşını kaybetti yeri geldi annesi yerine koyduğu kadını. Benjamin’inde bir günlüğü vardı bütün hayatın yazdığı. Belki Benjamin’inki kadar sıradışı bir hayatımız yok ama hepimizin yazmaya değer bir şeyleri var değil mi?

Velhasıl kelam bu dijital günlüğe kişisel bir blogda diyebilirsiniz. Blogumda sık sık yaşadıklarıma ve tecrübelerime yer vereceğim. Şimdilik bu kadar. Sağlıcakla kalın!

Selam Dünya!” için bir yorum

Bir Cevap Yazın

