İş Bankası Öğrenci Kartının Aiadat Kesmesi

Merhaba arkadaşlar. Öğrenciler için bir yıl daha geride kalmak üzere. Lise son sınıflar LYS sınavına’da girdikten sonra tercihlerini yapacaklar ve onlar da artık bir üniversite öğrencisi olacak. Umarım istediğiniz bölümü ve üniversiteyi kazanırsınız.

Üniversiteye gitmeden önce yapılması gereken işlerden biri banka hesabı açmaktır. Ocak ayından itibaren öğrencilerin birçoğu kredi/burs aldıkları için ziraat bankası hesabı oluşturuluyor zaten de ilk 3 ay banka kartınız olmadan sıkıntı yaşayabilirsiniz. Aileniz para gönderirken bu açacağınız hesabı kullanabilirler.

Ben vadesiz İş Bankası hesabı almıştım. Normalde her banka yıllık 50 lira gibi bir ücret keser. İş bankası ise öğrencilerden bu parayı almıyor. Diğer bankalarda durum ne bilmiyorum. Bi araştırın, onlarda da böyle fırsatlar olabiliyor.

Neyse efendim dediğim gibi normalde iş bankasının benden bu parayı kesmemesi lazımdı ama bir keresinde kestiğini fark ettim. Gidip şubeye konuştum, öğrenci belgeni getir halledelim dediler. Meğerse iki yılda bir öğrenci belgesini götürüp yeniletmek gerekiyormuş. Yoksa banka yıllık ücreti kesmeye başlıyor. Öğrenci belgemi çıkarıp götürdüm. Arkasına bir dilekçe yazıp veriyorsunuz. En geç bir hafta içerisinde paramın iade edileceğini söylemişlerdi ki aynı gün param yattı 🙂

Siz de böyle bir sorunla karşılaşırsanız hemen bir öğrenci belgesi çıkarıp en yakın iş bankası şubesine gidin. Öğrenci belgenizi üniversitenizden alabileceğiniz gibi edevlet’ten de çıkartabiliyorsunuz. Hemen şuraya tıklayıp çıkarabilirsiniz.

Bu yazıda bir köşede dursun birilerine lazım olur 😉

Bir Cevap Yazın

